Najczęściej zadawane pytania

Wasze zamówienia

Potwierdzenie zamówienia zostaje wysłane od razu na adres email podany w formularzu. Znajdziesz w nim szczegóły dotyczące Twojego zamówienia. Jeżeli masz problemy ze znalezieniem, prosimy o sprawdzenie folderu spam.

Numer ten znajdziesz w mailu z potwierdzeniem zamówienia lub wysyłki. Przykładowy numer zamówienia: #BSN22123422

Zapraszamy do skontaktowania się z nami na nasz adres email: kontakt@bossino.pl

Płatności

Akceptujemy płatności:

- Szybką płatnością mobilną BLIK,
- Bezpieczną, szyfrowaną płatnością kartą płatniczą,
- Błyskawicznym przelewem za pośrednictwem PayU,
- Przelewem tradycyjnym na rachunek:
59 1140 2004 0000 3702 8216 5265 (w tym przypadku prosimy o podanie w tytule NUMERU ZAMÓWIENIA) 

Płatności poprzez PayU lub BLIK - potwierdzenie płatności otrzymasz od razu po udanej transakcji na Twój adres email. 

Płatność kartą -
potwierdzenie płatności jest potwierdzeniem zamówienia. 

Niestety, aktualnie nie ma możliwości na płatność przy odbiorze.
W razie problemów z opłaceniem zamówienia zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta!

Prosimy o wpłacenie kwoty za zamówienie na rachunek bankowy:

mBank 59 1140 2004 0000 3702 8216 5265
Salem Holding Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
W tytule przelewu napisz imię i nazwisko oraz numer zamówienia.

Zmiany w zamówieniu

Możemy anulować zamówienie tylko w przypadku, gdy nie doszło do kolejnego etapu realizacji.
W celu anulowania Twojego zamówienia skontaktuj się z nami na adres email: kontakt@bossino.pl

Możemy dokonać zmian w Twoim zamówieniu tylko w przypadku, gdy nie doszło do kolejnego etapu realizacji.
O wszelkich zmianach prosimy o poinformowanie nas na adres email: kontakt@bossino.pl

Wysyłka i dostawa

Dostawa na terenie Polski jest darmowa! Dostawa do innego kraju jest dodatkowo płatna 20 zł.

Tak, produkty mogą zostać wysłane do każdego miejsca na ziemi! Jest to dodatkowo płatne 20 zł.

Wasze zamówienia dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera Pocztex lub lokalnego operatora w przypadku zagranicznych przesyłek.

Swoje zamówienie możesz śledzić poprzez stronę: https://parcelsapp.com/en/. Numer do śledzenia paczki znajdziesz w mailu potwierdzającym wysyłkę.

Standardowy czas wysyłki zamówienia to 1-5 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.

Zamówienia dostarczane są zazwyczaj w około 10-12 dni roboczych od momentu wysyłki. Czasami ten czas przez opóźnienia po stronie przewoźnika może się nieznacznie wydłużyć na co niestety nie mamy wpływu.
Jeżeli Twoje zamówienie nie zostanie dostarczone w sześćdziesiąt dni roboczych prosimy o skontaktowanie się z nami.

Aktualnie zamówienia zostają wysyłane z zagranicznych magazynów.

Zwroty & Reklamacje

Na zwrot produktu masz 14 dni od momentu odebrania paczki.

W takiej sytuacji, prosimy o wypełnienie formularza zwrotu/wymiany i przesłanie go nam na adres emailowy: kontakt@bossino.pl.

W celu reklamacji produktu prosimy o skontaktowanie się z nami poprzez formularz kontaktowy lub na adres email: kontakt@bossino.pl.
Prosimy o opisanie nam reklamacji w mailu oraz wysłanie zdjęć produktu.